Friday, September 15, 2006

白色风车

the below are what that makes mi almost cry last night..probably i am thinking of what the song is trying to say..it just so true..especially 你说我若一个人会比较自由..yeah i once say to u before..

但爱你并不孤独
不会再让你哭
我陪你走到最后
能不能不要回头
你紧紧地抱住我
说你不需要承诺
你说我若一个人会比较自由
我不懂你说什么
反正不会松手
我陪你走到最后
能不能别想太多
会不会手牵着手
晚一点再到尽头
你说不该再相见只为了瞬间
谢谢你让我听见
因为我在等待永远

will u sing that to mi?

退后

this song probably..i guess quite a few of my friends are facing this..its so true..cuz i've once in the same boat as your before..is just tat i continue rowing forward..over-coming all the obstacles..this song just simply describe what i felt at that time..below is my favourite part..

我知道你我们都没有错
只是忘了怎么退后
信誓旦旦给的承诺
全被时间扑了空
我知道们门都没有错
只是放手会比较好过
最美的爱情会一定带去

its just another emo night..-_-"..hope is not as bad as yesterday..

"live like today is the last day of your life..love like u never had been hurt before.."

No comments :

Post a Comment