Monday, August 20, 2007

watch some huan huan ai in the noon..hehe which is 2 episodes..:X..anyway this is very sweet..

如果以后你难过,想哭
只要抬头看看天空
就会知道
我们都陪在你身边
你一点也不孤单

以后你看见的每一颗星星
都代表霍达说我爱你
吹过你耳边的微风
就像霍达在说我想你
照在你身上的温暖阳光
那是因为我张开双手在拥抱你
如果下雨了
那就是说霍达没有嘉蒂在身边
真的好寂寞

copyright from qian..

wanted to post this up cuz..while watching the show..i was telling my boy exactly the same things like 以后你看见的每一颗星星 都代表静娴说我爱你..

and he replied mi this..以后你吃的每一立米都代表伟容说我爱你爱你爱你 ..

-__________________________-"..

No comments :

Post a Comment