Thursday, August 17, 2006

我想你

我想你。。。

feel like giving up but still..加油...

back tml morning or tonight..

going offline to study..wish mi all the best..

there's just ain't enough time to finish studying..

dear mum bought long john for mi..=)..bathe eat and full run for this last lap...

shall end it with this..

好想每天睁开眼睛就能看到你
是你让我了解自己可以为爱那么坚定
我知道我偶尔有一点任性
每次的等待和忍耐让我变坚强
每次想你让我快要疯了
没想到想念一个人是这么辛苦的
但是我还是不会放弃, 决定不会放弃
你那一句我爱你让我更坚强
我会期待着未来的辛福
我爱你伟容

the 4th sentence onwards is i think de.was thinking last night when MSN was being spam by class chat.took mi few hours for just a few sentence.

我想你

No comments :

Post a Comment